Monday, July 13, 2009

@ UMAH ATOK

Qiss tak habis2 dgn Upin & ipin dia tauu... terpaksa gak pok cu wan dia melayan

Congkak pun same..dua-dua umah atok ada congkak...dia bukan pandai main... tapi saje dia suka dengan buah2 congkak tu.... penat atok n pokcu ajar...tapi Qiss wat selambe jee

Nilah dia.....last2 main sorang2

4 comments:

Mummy Dasy said...

bukan main lagi menyengih anak dara ni....
oh dia suke main congkak ke bagus tul traditional x mcm anak2 akak balik² B-Daman & Baku gun bermusim

Aziza_Hairol said...

Mummy Dasy>> Qiss suka memang tapi klu g umh atok dia je lah..kat umah mmg tak bg,B-Daman tu asraff yg suka menggila....

neezareef said...

pndai main congkak btl2 ke olok2 je tu

Aziza_Hairol said...

neezareef>> ha.ha main cara dia lah kak... kite ajar pun dia tak nak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KOMEN

Grab This Widget