Thursday, May 21, 2009

Ikan besooo

My habby & ikannn

Pada mulanya aku memang tak percaya, bile habby call suh tunggu depan umah sebab tok ayah dapat ikan besooo...

Inilah ikan yang Tok Ayah dapat semasa menjaring bersama pekerjanye...ape ek name ikan ni..aku pun tak tau...Tapi Ayah kata.ikan yu kemejan 80kg berat dia..Gambar ikan ni baru sahaja dibawak naik dari bot kepengkalan jeti..macam manalah Ayah tarik ikan ni ek....dah lah besoo berat pulak tu......ni lah pertama kali aku lihat ikan besar hasil tangkapan ayah... sebelom ni penah gak tengok ikan besoo...kat zoo tapi tu lain...ni Ayah yang dapat...


Ikan diletakan dia atas bumbung kereta Asik & lokman... sebab besoo sangat..n tak muat nak sumbat kat bonet...tu yang di letakan diatas bumbung..kesiannnn akibat ikan terlalu berat...sampai kemek kereta diaorng ni....


My habby,Qiss n me...


Bariah, ana & mak idah

Inilah jiran2 yang tak mau lepas peluang tengok ikan besoo..ha.ha .Mak ida siap pooossing lagi tu.....Ana aku siap call suh datang tu.....



Ikan dibawah turun dari bumbung kereta dan di tabur dengan ais, supaya tak busuk kerana esoknye baru ayah hantar ke pasar

3 comments:

♥Hernee Nazir♥ said...

bapak beso ikan ni..ana sms k.long suh dtg tp aku dh tbongkang kul 9..hehehe

Aziza_Hairol said...

mmg beso gile kak long oi...

Anna_Fauziana said...

peh....aku lg yg ada..huhuhu
xde org lain ke?huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KOMEN

Grab This Widget